Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

27 Mayıs 2010 Perşembe

Ümit Özat ve Ankaragücü #2


Bendeki itibarını günden güne azaltmasına rağmen, Ümit Özat teknik direktörlük konusunda ısrarcı ve hedefleri de büyük. Roger Lemerre'in gidişinden sonra Ankaragücü ile 3 yıllık sözleşme imzaladı ve ilk kez birinci adam olarak yedek kulübesinde bekleyecek. Ben olsam Lemerre'in gönderilmesinden sonra orda kalmazdım gerçi. Lemerre gibi Ankaragücü'nün seviyesini 2 adım ileriye attırmış, doğru düzgün top oynatan bir adama en fazla yarım sezon dayanabilen bir takım Ümit Özat'a ne kadar dayanabilecek bakalım... Her şeye rağmen hayırlısı olsun. Fenerbahçe maçlarını iple çeker Ümit Özat.

1 yorum:

  1. Ne kadar başarılı olur bilmiyorum fakat ben Ümit Özat'ta antrenör havası sezemiyorum bir türlü...Halen onu sol bekten gelip sağ dışla orta açmaya çalışıp açamayan kaptan olarak anımsıyorum...Hayırlısı olsun

    YanıtlaSil

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Blog Arşİvİ

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.