Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

9 Mayıs 2010 Pazar

Son Basamak


Barcelona Sevilla karşısında ilk yarım saatte skoru 2-0 yapınca Real Madrid-Bilbao maçına döndüm. Cristiano Ronaldo penaltıdan yazdı golünü ama 10 kişi kalan Bilbao 41. dakikada Real Madrid adına komik bir gol attı. Koca defans 10 saniye boyunca bakakaldı Yeste'ye, nasıl alamadılar ayağından topu anlamadım. İlk yarı 1-1 bitince, Barça da istediğini alınca ikinci yarıda da aynı maçı izledim. 70'e kadar aynı skorla devam etti maç. Madrid müthiş bastırdı ve nihayet 70'te Higuain'le golü buldu, ben de kendimi evin içinde yumruklarım havada zıplarken buldum. Yolu Seyrantepe'ye düşeceği söylenen Guti, Barnebau'daki son maçında sahanın en iyisiydi.

Real Madrid ve Barcelona arkalarına müthiş bir rüzgar aldılar. Büyük bir ihtimalle şampiyon olamayacak olan Real Madrid'e yazık olacak. 98 puanla şampiyon olamamış bir takım var mıdır tarihte bilmiyorum. Son hafta Madrid küme düşmeme mücadelesi veren Malaga deplasmanına gidiyor, Barça ise evinde aynı mücadeleyi veren Valladolid'i ağırlayacak. Bana kalırsa Barcelona son basamakta tökezlemez.


Real Madrid 5 - 1 Athletic Bilbao
Sevilla 2 - 3 Barcelona

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Blog Arşİvİ

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.