Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

6 Mayıs 2010 Perşembe

Fenerbahçe Acıbadem Şampiyon!


Fenerbahçe Bayan Voleybol şubesinde müthiş bir sezon geçirildi. Avrupa'da en büyük organizasyonda ikinci olundu, Türkiye Kupası ve Süper Kupa alındı, üst üste ikinci kez lig şampiyonu olundu. Benim gibi servisin ne anlama geldiğini bilmeyen birine bile voleyboldan zevk almasını öğrettiler, Cannes maçı sonrasında da ağlattılar.

Şüphesiz sezonun en iyi oyuncusu Ekaterina Gamova'dır. Ondan sonra da Osmokrovic ve Eda Erdem gelir. Seda Tokatlıoğlu ile kaptan Çiğdem Can Rasna'yı da atlamamak lazım. Koç Jan de Brandt "Bizim ülkemizde de sizin beni tanıdığınızdan çok fazla tanınmıyorum" diyordu ama kendisini bize ilk sezonunda en iyi şekilde tanıttı. Soğukkanlılığını her daim korudu ve bunu takıma da yansıttı. Genç ama tecrübeli ve hırsıyla gönüllerimizi fetheden donuk yüzlü Eda Erdem en iyi Türk voleybolcu olma yolunda hızla ilerliyor. Naz Aydemir ise pasların hızlarını iyi ayarlarsa, çok daha iyi yerlere gelir.

Serinin bütün ödüllerinin neredeyse tamamını Sarı Melekler aldı. Gamova en değerli oyuncu seçildi. Ben olsam Neslihan'ı da en antipatik oyuncu seçerdim.


Sarı Melekler, ızdırap çektiğimiz futbol branşının tersi yönde ilerlediler ve yüzümüzü her maç güldürdüler. Fenerbahçe Acıbadem Şampiyon! Emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler!

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Blog Arşİvİ

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.