Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

16 Temmuz 2012 Pazartesi

Leyla İle Mi Mecnun?


Türk televizyonlarında bu kadar kısa sürede bu kadar değişime uğrayan başka bir dizi var mıdır merak ediyorum. Dizinin belkemikleri Leyla, Arda ve Zeynep ayrıldı ilk önce. Ben bu üçlüden en az Leyla'ya üzülmüştüm. Tamam güzel kızdı, ama kötü oyuncuydu. Yeni bir karakterle daha güzel oluyor diyordum ki diziye yeni bir Leyla koyarak aynı yerden devam etmek yerine iki Leyla koyup değişik bir hikayeye döndüler. Ardından dizi toparlanma sürecini çabuk atlattı ve her bölüm tekrar güldürmeye devam etti ama eski havasını kaybetmişti. Akış, hikaye yoktu. Kısa kısa skeçler izliyormuşuz gibime geliyordu sürekli. Neyse, artık buna alıştık derken şimdi de dizinin Leylalarından biri olan Müge Boz ayrılmış. Ve de dizinin ismi "Leyla İle Mi Mecnun?" olmuş. Mecnun rolündeki Ali Atay'ın konuşma şeklinden bir isim değişikliğine gitmişler. Bu yalnızca böyle bir basitlik mi göreceğiz. Bana ilk başta "Leyla ile mi Mecnun yoksa başkasıyla mı?" düşüncesi uyandırdı ama bakalım, hayırlısı.

İsmail Abi, Erdal Bakkal, Mecnun, İskender ve Yavuz beşlisi bozulmadığı sürece dizi güldürmeye devam edecek gibi. Yine umarım birisini kurtarma, banka soyma gibi tüm mahallenin dahil olduğu bir plan olur da olaylar olaylar eşliğinde güleriz. Merakla bekliyorum yeni sezonu.

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.