Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

11 Haziran 2010 Cuma

Onyewu vs. Rooney


Geçen sezon Fenerbahçe'nin de ilgilendiği ABDli stoper Oguchi Onyewu, bir zamanlar karşılıklı oynadığı Rooney ile bu sefer Güney Afrika'da karşılaşacak. Kendisi Güney Afrika'daki turnuvanın fiziksel olarak en güçlü futbolcularından biri olarak kabul ediliyor. Ve 2007'de Newcastle'da oynarken Manchester United maçında karşılaştığı Rooney'den çekinmediğini söylüyor.

"Ben güçlü biriyim. Ancak bu tek artım değil, bu yalnızca bana yardımcı olacak. Beni itip engellemek istiyorsanız, bu gerçekten problem değil; ben çok güçlü kişilere karşı oynadım. Ben yarın İngiltere maçında Rooney ile karşılıklı oynayacağım. O'nun en büyük özelliği her zaman baskılı ve saldırgan olmasıdır. Benim oyun planıma göre o bir rüzgar değil. Onunla rekabet halinde olacağız ancak ona çok saygı duyuyorum. Ama yine de tek bir oyuncuya odaklanmak yanlış olur çünkü İngiltere takımında çok kaliteli futbolcular var. Ben Newcastle'da 6 ay oynadım ve İngiltere liginin çok hızlı ve fiziğe dayalı olduğunu gördüm. Milli takıma karşı oynarken de böyle olmalısınız. İngiltere çok güçlü bir takım ancak biz de güçlüyüz. Çok mücadele edeceğiz. Biz kazanmak için oynayacağız."

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Blog Arşİvİ

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.