Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

9 Haziran 2010 Çarşamba

Dünya Kupası Öncesi Veron Röportajı


The Guadian Veron'la kendi futbol yaşamı ve Dünya Kupası hakkında bir söyleşi gerçekleştirmiş. Güzel konuşmuş Veron.

Maradona'nın zarif bir mizaçla çok iş yapmak zorunda olduklarını söylediğini anlatmış. Ayrıca Futbolu bıraktıktan sonra Estudiantes'te teknik direktörlük yapmak istiyormuş.

"Evet, ben kesinlikle futbolu bıraktıktan sonra hoca olmak istiyorum. Yöneticilik yapmak istemiyorum, futbolun içinde olmak istiyorum. Futbolu bıraktıktan sonra bir süre hiçbir şey yapmak istemiyorum ancak daha sonra tecrübelerimi ve bildiklerimi birilerine aktarmak zorundayım."

"Messi'nin omuzlarında büyük bir yük var. Ancak ben ne olursa olsun onu hep korurum. O Barcelona'daki takımı burada bulamadı, sorunlar yaşayabilir ve Arjantin kamuoyunun beklentileri var, bunu gerçekleştirecektir. Ancak herhangi bir başarısızlıkta onu günah keçisi ilan etmemek lazım. İnsanlar 11 kişinin yapması gerekenlerinin tamamının Messi tarafından yapılmasını istiyor ancak Maradona'nın istediklerini Messi'nin tek başına yapması elbetteki imkansız."

"Maradona ile çalışmak büyük keyif verici. Çok uysal. Bizimle sürekli konuşuyor. Ayrıca hala bir çocuk gibi."

Estudiantes, Buenos Aires'e 60 km uzaklıkta. 60'lı ve 70'li yıllarda Veron'un babası bu kulübün en önemli futbolcularından biriydi. Veron 2006'da Avrupa'dan döndükten sonra babasının bayrağını taşımaya devam ediyor. O 35 yaşında ve geçen sezonun en iyi futbolcusu seçildi. Ayrıca Estudiantes'in 38 yıldır ilk kez Libertadores kupasını almasında büyük bir rol oynadı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Blog Arşİvİ

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.