Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

20 Haziran 2010 Pazar

Fransa Çalkalanıyor


Fransa Milli Takımı'ndaki hemen hemen tüm futbolcuların teknik direktör Raymond Domenech ile arasının bozuk olduğu biliniyor. Belki bu yüzden, belki de hocanın taktiksel yetersizliği yüzünden Fransa kötü sonuçlar alıyor. Ancak son yaşananlar hakikaten üzücü ve Patrice Evra'nın dediği gibi, Fransa'yı küçük düşürüyor.

Hiçbir zaman üst düzey bir golcü olduğunu düşünmediğim Nicolas Anelka, Domenech'in annesiyle ilgili ağza alınmayacak bazı şeyler söylediği için takımdan kovuldu, ülkesine döndü.

Bunun üzerine kaptan Patrice Evra, takım içinde istikrarı bozmak isteyen bir hain olduğunu söyledi. "Dünya Kupası çalışmalarımız içinde bilinmeyen bir kişi huzurumuzu bozuyor. Asıl sorun Anelka değil, bu hain. Soyunma odasında küçük bir fare var. Ancak ben bunun kim olduğunu bilmiyorum, ben sihirbaz değilim. Anelka'nın yaptığı şey kabul edilemez. Bu olay soyunma odasında oldu. Bu olaydan kim yararlanabilir bilmiyorum ama böyle şeyler takıma asla yardımcı olmuyor. " dedi.

Bakalım zaman neyi gösterecek...

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Blog Arşİvİ

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.