Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

11 Haziran 2010 Cuma

2010 Dünya Kupası İçin Tahminler


İşin en zevkli kısımlarından biridir bu tahmin yürütmek. Hele maç oynanırken iddaya tutuşmak, kimin kazanacağını ya da ilk golün kimin atacağı üzerine bahse girmek çok zevklidir. Biz de blogda tahminlerimizi yapalım efendim.

İspanya'nın şampiyon olacağını düşünüyorum. Yarı finalistler İspanya, Hollanda, İngiltere ve Almanya olur. Finali İspanya ile İngiltere oynar sanıyorum. Gol kralı David Villa olur. Kupanın sürprizini Uruguay yapabilir. İspanya haricinde Uruguay ve İngiltere'yi destekliyorum. Stochlu Slovakya ise takip edilmesi gerekenlerden.

Siz neler diyorsunuz? Tahminlerinizi yorum bölümüne bırakabilirsiniz.

İyi seyirler.

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Blog Arşİvİ

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.