Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

17 Mart 2010 Çarşamba

Tahrik var


Diyarbakırspor kredisini tüketti. Hala "tahrik var" diye zırlavalasınlar, boşverin. Futbolun doğasında vardır zaten tahrik. Siz de kendinize böyle muamele ettirmeyeceksiniz. Sırf tahrik edildiğin için İstiklal Marşı'nı okumazsan, sahaya içi sidik dolu pet şişeler atarsan, millet sana güler. Böyle tahrik edilmek mi olurmuş? Diğer komedi ise TFF cephesinde. Elemanlar Bursaspor maçını bir çırpıda görüşüp hükmen 3-0 mağlubiyet kararını çıkardılar ama Belediyespor maçını daha sonra konuşacaklarmış. Bak bak... Ne farkı var merak ediyorum bu iki maç arasında? Fark yalnızca birisinin kendi evinde diğerinin deplasmanda olması. Kurallar gereği Diyarbakırspor küme düşmek zorunda. Ama kurallar da bir garip. Açık seçik yazmayıp kafa karışıklığına sebep veriyorlar. Deplasmanda böyle bir olay çıkarsa yine aynı muamele mi gösterilecek? Ben olsam şöyle yapardım: Kendi sahasında böyle bir taşkınlık çıkaran takım 3-0 mağlup sayılır ama deplasmanda bu olay olursa uyarı ve para cezası verilir. 2. kez evinde böyle bir şey olursa küme düşürülür, 2. kez deplasmanda aynı şeyi yaparlarsa da bir daha deplasmana o takımın taraftarları alınmaz. Gerçi Diyarbakırspor cephesinin taraftarı yok bana göre. Adamların tek derdi olay çıkarmak. Kendi futbolcularına bile taş atıyorlar, onların sözünü dinlemiyorlar.

Olay karışık. TFF zor durumda. Tuttukları şey iki ucu boklu değnek. Biz hala 321 milyondan, marka değerinden falan bahsedelim. Bunca kepazelikten dolayı artık tuttuğum takımı bile takip etmek istemez oldum. Neyse ki adamım Mourinho takımını çeyrek finale çıkarttı da hala zevk alınacak bazı ortamların olduğunu hatırladım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Blog Arşİvİ

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.