Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

17 Mart 2010 Çarşamba

İkinci bahar


Adriano da tıpkı Ronaldo gibi sık sık sakatlık yaşayıp kariyerinin bahar zamanlarını doktorlarla iletişim halinde geçirmiş bir forvet. Parma ve Inter'de formu zirveye çıkmış ancak yaşadığı sakatlıklar nedeniyle ülkesine kiralanmış, geri dönüşünde de zaman zaman Mourinho ile anlaşamamış ve çokça da gece alemlerine takılmıştı. Roma ile görüştüğü yazılıyor Brezilya ve İtalya medyasında. Bunu yalanlamadı ama İtalya'ya geri dönmek istediğini söyledi. "Ben hiçbir zaman sırf para için seçim yapmadım. Şu anki yeteneğim ve olgunluğumla tekrar İtalya'ya dönmek istiyorum. Ancak yine de düşünmeliyim ve bu kararımı ailemle beraber vermeliyim." diyor. Adriano haftaya Çarşamba günü vatandaşı Vagner Love ile Libertadores Kupası'nda beraber oynayacak. Flamengo yöneticilerinden özel zevkleri için bazı istekleri olduğunu da yalanlayıp "Şu an kendimi %70 - %80'lerde hissediyorum. Elbetteki %100'e ulaşmak için çalışıyorum ve Libertadores Kupası'nda da iyi bir performans göstermeye çalışacağım" demiş. Yaşı daha 28. Eğer akıllanıp kendini yalnızca futbola verirse ikinci baharını yaşayabilir. Daha önünde uzun yıllar var.

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Blog Arşİvİ

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.