Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

4 Mart 2010 Perşembe

Bana şans verin ulan


Yılmaz Vural bu toprakların en komik futbol insanı. Canım sıkıldığında giriyorum Youtube'a, yazıyorum Yılmaz Vural, akıtıyorum gerginliğimi. Her açıklamasıyla gündem yaratabilme gibi bir özelliği var kendisinin. Son bombası futbolcuların cinsel hayatlarıyla ilgili. "Pazar günü maç varsa Perşembe'den sonra sevişmeyeceksin." diyor. Ayrıca maçtan hemen sonra da sevişmenin yanlış olduğunu söylemiş. Osman Baydemir'in ünlü vecizesini hatırlatıyorum kendisine. Bilimsel anlamda doğru bir şey söylemiş olsa da üslup bu olmamalıydı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Blog Arşİvİ

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.