Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

10 Mart 2010 Çarşamba

Kritik viraj


Real Madrid Şampiyonlar Ligi'nde 9 kez şampiyon oldu. Son şampiyonluğu bundan 8 yıl önce ve son 5 sezondur da 2. turda eleniyorlar. Dünyanın gelmiş geçmiş en başarılı kulüp takımı kendini bu arenada yenilemiş değil. Real Madrid camiası şaşaayı, cümbüşü sever; yıldız futbolcuya aşıktır. Galacticos da kendini ne zamandır yenilemiyordu, nihayet Kaka, C. Ronaldo, Xabi Alonso, Benzema başta olmak üzere birçok yıldızı kadrolarına kattılar. Bu kadar yıldızın olduğu yerde takım olma duygusunun pek olmadığına inanılır ancak Real Madrid bu sezon La Liga'da enfes maçlar çıkarıyor. Barcelona'daki uyuşukluğu da fırsat bilerek lider oldular. Ve işin güzel tarafı, artık şampiyonluk için gereken kompakt oyunu oynayabiliyorlar. Xabi Alonso ve Lass Diarra ortasahaya çeki düzen veriyorlar. Kaka, hem bu ikiliye çok yardım ediyor hem de atılan gollerde rolü büyük. Higuain'i de katarsak, büyüleyici bir hücum hattı var Eflatun-Beyazlılar'ın. Bunun yanına göz zevkine hitap eden enfes hareketleri de katınca, seyrine doyum olmayan bir takım çıkıyor ortaya.

Real Madrid Şampiyonlar Ligi'nde 5 yıldır geçemediği turun ilk maçında Lyon'a 1-0 yenildi. Sevilla karşısındaki oyunlarıyla benim favorilerim bu tur adına. Ben bu sene final göreceklerini zannetmiyorum. Zira hala o olgunluğa erişmiş değiller. Daha organize bir defans lazım bu kulvarda. Ancak takımın üzerindeki bu kara bulutu dağıtmak için bir nefes şart. Lyon'u geçerlerse gelecek sene Avrupa arenasına daha büyük beklentiyle girip daha istekli olabilirler. Maça gelince; Real 2-0 kazanır, golleri Ronaldo ve Xabi Alonso atar.
Edit: Benim tahminler yalan oldu ama yapacak bir şey yok.

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Blog Arşİvİ

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.