Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

10 Ağustos 2010 Salı

Aston Villa'nın Hocası Kim Olacak?


Aston Villa'nın 58 yaşındaki 4 yıllık hocası Martin O'Neill görevinden istifa etti. Yönetim ile bazı konularda görüş ayrılığına düşmüşler ve daha fazla dayanamayıp istifasını sunmuş. Bundan önceki tüm takımlarda olduğu gibi "Siz beni kovamazsınız, ben istifa ediyorum" dedi ve gitti. Premier Lig'in başlamasına çok az bir süre kala bu görev boşalması Aston Villa'yı çok fazla etkileyecektir elbette ve hemen yeni bir hoca arayışına girdiler. Daily Mail'in bugünkü haberine göre Sven Goran Eriksson ya da Bob Bradley'den biri olacak. Bana göre heyecanını kaybetmememiş ve tam anlamıyla kendini kanıtlamamış Bob Bradley iyi bir seçim olabilir.

Martin O'Neill bundan sonra ne yapar? Premier Lig'de talipleri çok ve bana göre de İngiltere'de kalır.

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.