Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

13 Şubat 2010 Cumartesi

Alex de Souza Feneronline'da

FBTV'de Yasir Kaya'nın sunduğu Feneronline adlı bir program başladı. Her hafta bir futbolcuyu konuk edecekler, taraftarlardan gelen sorular cevaplandırılacak. Bence çok hoş bir program olmuş. İlk programın konuğu Alex'ti. Sürenin kısıtlı olmasından dolayı çok fazla soruyu cevaplandırmadı ama benim için ayrı bir keyif oldu. Çünkü cevaplandırdığı sorulardan birini ben sormuştum! Sorduğum soru şuydu: "Bugüne kadar en sevindiğin gol hangisi?" Cevap da şu oldu: "CSKA maçında Kadıköy'de attığım gol beni en fazla mutlu eden gollerimden biriydi. Kesin kazanmamız gereken bir maçtı. O golü attığım için çok mutlu oldum. Çünkü o golle beraberliği yakalamıştık." Bahsettiği gol göğsüyle indirip sol ayağıyla çok sert vurup attığı gol...

Ha, unutmadan: Alex, sorulan sorulardan en güzelini seçip o soruyu soran kişiye imzalı bir forma hediye edecekmiş; merakla bekliyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Blog Arşİvİ

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.