Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

16 Şubat 2010 Salı

7+

Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi'nde bugün ve yarın şahane maçlar var. Ülkemizde Şampiyonlar Ligi'nin yayın haklarını elinde bulunduran kanal Star TV. Bugünkü oynanacak Şampiyonlar Ligi maçlarına bakıyoruz; Lyon-Real Madrid ve Milan-Manchester United. Bir futbolsever olarak benim çok fazla ilgimi çekiyor bu maçlar. Ancak Star TV'nin bugünkü yayın akışında bu maçlar yok. Yayınlamayacaklar. Aynı grubun ücretli kanalı olan Futbol Smart yayınlayacak maçları... Sloganı "Şampiyonlar Ligi heyecanı Star TV'de" olan bir kanal için bu durum biraz ilginç değil mi? Bari birini siz verin, diğerini ücretli kanaldan verin.

Bundan daha da ilginci ise şu: Star TV'nin Perşembe günündeki yayın akışına bakıyoruz ve Lille-Fenerbahçe maçını yayınlayacağını görüyoruz. Ancak ilginç olan bir şey var; Star TV 7 yaş sınırlaması koymuş bu maça. Bir gün önceki yayın akışına bakıyoruz; Porto-Arsenal maçında böyle bir sınırlama yok. Kaldı ki bu tür bir sınırlamanın maçlarda koyulmasının bir mantığı da yok. Ben bir futbolsever olarak kendilerine e-mail attım. Gerçekten merak ediyorum, nasıl bir açıklamaları olabilir...

Star TV iletişim adresi:
izleyicitemsilcisi@startv.com.tr

Edit: Sanırım benim (ya da bir başkasının) uyarımdan sonra düzeltmişler. Şu an sorun yok.

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Blog Arşİvİ

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.