Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

4 Nisan 2010 Pazar

İki Fenerbahçe'nin Ortasındayım


Dün Schalke-Bayern maçına biraz göz attım ama aklım TRT 3'teydi. İhanet etmemek için maçın 20. dakikasında kapadım TRT 2'yi, TRT 3'ü açtım. İyi ki de açmışım! Dün akşam maçın sonundaki kadar bağırdığım maç sayısı çok azdır. Seviniyor insan, ağlıyor, duygulanıyor, gururlanıyor. Bu kızlarımızın azmini görünce Fenerbahçeli olmaktan bir kez daha onur duydum. Şimdi de şampiyonluk yakışır bu güzel meleklere. Maç başladıktan yarım saat sonra yaramaz adamların da Kayseri ile maçı var. Kadıköy'de olacağım. İki Fenerbahçe'nin ortasına geçtim ve galibiyetle ilgili dilek tuttum. Umarım Kayseri'yi yendikten sonra statta "Sarı Melekler Avrupa Şampiyonu oldu!" şeklinde bir anons duyarım. Haydi Melekler, haydi çocuklar!

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.