Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

28 Ocak 2010 Perşembe

Alma mazlumun ahını...


Babam Juventuslu, ben Inter. Dolayısıyla ben de hafiften Juventus'u destekliyorum. Çayımı, çekirdeğimi hazırlamışım, Osman Sakallıoğlu'nun anlatımıyla beni güzel bir maç bekliyor diye düşünmüştüm, ki öyle oldu...

İlk yarıda iki takım da sanki maça ortasahasız başlamıştı. Mourinho'nun hücumda pas yaparak gol yapma isteği Sneijder'i çok yordu. İsteksiz Balotelli'nin anlamsız şutları etkisiz bir İnter izlettirdi. İnter bu dakikalarda topu ayağında çok tutmayıp hızlı pas yapmak, Juventus ise rakibi yorup uzaktan şutlarla ve araya attığı toplarla gol atmak istiyordu. Juventus haklı çıktı. Diego'nun şutu "Futbol hatalar oyunudur" sözünü hatırlatıyordu bizlere. Kaleci Toldo'nun büyük bir üzüntüyle izlediği top gol olurken Juventus istediği oyunu daha da güzel oynamaya başladı diyebiliriz. Ancak yine de Mourinho gibi İnter de soğukkanlı davrandı ve ilk yarı boyunca kendi oyununu bozmadı. Hızlı pas yaparak gol atma girişimlerini sürdürdüler. İnterliler soyunma odasına üzüntüyle girerken Mourinho'nun hakeme o çok anlamlı sırıtışı belki de herkesin yüreğini burkmuştur. Verilmeyen bariz bir penaltısı vardı İnter'in.

Ortadan hücum yapmak prensibinden sonuç alamayınca İnter de kanatları kullanmaya başladı ve baskın bir oyun oynadı. Juventus'un kendi yarısahasından bile çıkamadığı ikinci yarıda İnter birçok gol pozisyonu yakaladı. Milito'nun akıllara zarar bir pozisyonu ve Balotelli'nin şutları benim aklımda kalanlar... İnter soğukkanlı bir takım. Rakibi oynatmadan kendi performanslarını da yükselterek haklı bir galibiyet aldılar.

Mourinho taktiği soyunma odasında vermişti ve suratında heyecan yoktu, Ferrera ise kovulma korkusundan mıdır nedir, yerinde duramadı. Kenardan çaresizce İnter ataklarını izlerken yarı finalden de oldu.

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.