Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

26 Mayıs 2013 Pazar

Bir Balayı Hikayesi

Eşim bilgisayar mühendisi bense öğretmenim, atama problemleri olduğu için düğün ve nikahı alelacele yapmak zorunda kaldık. Sonrasında ise izin ve vakit bulup bulmamamız tamamen şansa dayalıydı. Yıllardır hayalini kurduğum düğünü yaptıktan sonra hep özendiğim balayı için neyseki 4 günlük bir kaçamak bulduk. Öncesinde hiçbir hazırlık yapmamıştık. Tüm balayını organize etmek için tam 2 gün sürem vardı, eğer ayarlayamazsam uzun bir süre bayalayı tatiline çıkma şansımız olamayacaktı. En kolay yol olarak İzmir'de ofisi bulunan tatil merkezine gittim, yurtdışına çıkmak istediğimi söyledim bana verilen neredeyse ikinci el bir araba alabileceğim uçuk fiyatlardan sonra kendi balayı tatilimi kendim organize etmeye karar verdim. 

İnternet başında keşfettiğim bir siteyi sizlerle paylaşacağım: *Geziko*. Tüm ülkeler ve çok fazla otel bünyesinde var, yabancı dili zayıf olan bir Türkçe öğretmeni olarak tüm kullanım panellerinin türkçe olması beni ilk başta cezbetti. Ardından balayı tatili yapmak istediğim ülkenin otellerini karşılaştırma, inceleme ve hemen satın alma özelliğine bayıldım. Gitmek istediğim oteli bulduktan sonra sıra uçak biletine geldi, en güzel olanı ise tüm uçuş havayollarının fiyat bilgileri ve zamanları ile birlikte bana sunulması idi. Teker teker şirket sitelerine girip uçak bileti aramaktansa hepsini tek bir yerde bulabilmek o kısıtlı zamanda benim için çok önemliydi. 

Aklıma takılan sorular vardı müşteri hizmetleri ile görüşürüp onlarıda hallettikten sonra evden 4 günlük balayı tatili planım hazırlanmıştı. Uçak biletlerim, balayı otelim, dönüş biletlerim.*Geziko*' ya geçirdiğim güzel balayı tatili için teşekkür ediyorum. Artık tatile çıkacağım zamanlarda bana tüm tatil seçeneklerini sunacak, tüm tatil alışverişini tek bir yerden yapabileceğim bir site var.

Not: tanıtım yazısıdır.

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.