Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

2 Temmuz 2011 Cumartesi

Şarapova Üzülmeyeydi İyiydi


Benim tenis sporuyla olan yakınlığım birçok Türk erkeğiyle paralel. Ne forehand'dan, ne backhand'dan ne de drop shot'tan anlarım. Eh, Wimbledon gibi turnuvalar olduğu zaman, önemli maçları izliyorum. Nadal'ı Federer'e, Şarapova'yı hepsine tercih ederim ama erkeklerde bu sene Djokovic'i çok beğendim. Müthiş atletik ve zeki. Finalde iyi olan kazansın. Bayanlar finalinde ise kazanan Şarapova'yı çok güzel bir oyunla yenen Kvitova oldu. Helal olsun. Şarapova çok kötüydü, yarı finaldeki o performansından sonra çok daha iyisini bekliyordum. Ama hem kendini üzdü, hem de benim gibi tenisi takip etmesindeki en önemli faktörlerden birinin kendisi olduğu bizi üzdü. Çığlıklarını sevdiğim...

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.