Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

26 Haziran 2011 Pazar

Kaybolan Yıllarımı GeRiver!

Hüznün adı her yerde aynı. Bir taraftar için en acı şeydir tuttuğu takımın küme düşmesi. Şampiyonluğu son maçta kaybetmek mi yoksa iki maçlık eleme turunda küme düşmek mi? Küme düşmeyi bilmem ama ilkini yaşadığım için biliyorum, acıdır. El Monumental'de acı, hüzün vardı Belgrano maçında. Şanlı tarihinde ilk kez küme düştü River Plate. Kırmızı beyazlı renklere gönül verenler tuzu kuru diye bilinir ama maç sonunda sahada olaylar çıktı, klasiktir; bir şey dememek lazım. Benim Arjantin'de tuttuğum bir takım yok ama -muhtemelen renklerinden dolayı- Boca Juniors'a sempatim var. Haliyle ezeli rakibimizin bu durumuna vereceğim tepki aşağı yukarı bellidir. Fakat benim için Arjantin futbolunun en çekici tarafı olan Superclasico'yu en az bir sezon seyredememe olayı var ki keşke River düşmeseydi diyorum. Nice efsaneler düştü, kalktı, baş aşağı gidip kudretli bir şekilde zirveye çıktı; muhtemelen River Plate de en kısa sürede eski gücüne kavuşacaktır. Fakat artık ezeli rekabette boyunları çok bükük olacak.

Batan geminin malları: Büyük bir ihtimalle başta Erik Lamela, Alexis Ferrero ve ortasahadan birkaç isim olmak üzere takımdan ayrılacaklar çok olacaktır. Bonservislerini çok bulan kulüplere de gün doğdu böylelikle. Jesus Almeyda da artık bırakır sanırım.

Belgrano 2 - 0 River Plate
River Plate 1 - 1 Belgrano

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.