Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

21 Haziran 2012 Perşembe

Heyttt!!!


"Öncelikle Fenerbahçe'de başarılı olmak istiyorum. Ondan sonra Milli Takım'da kalıcı olmak istiyorum. Ben çok mutluyum. Türkiye'nin en büyük kulübüne geldim. Başka bir kulüp ya da Avrupa umrumda değil"

Şu açıklamadan sonra gönlümdeki sarı-lacivert heyecanın en yoğun yaşandığı yere oturdu yeni transfer Hasan Ali. Gökhan Gönül de aynı açıklamayı yapmıştı 2 sene önce. Keza Volkan Demirel de... Fenerbahçe sizlerle güzel, iyi ki varsınız.

Maalesef bu yazının konusu Hasan Ali Kaldırım'ın hücuma nasıl katkı verdiğiyle alakalı teknik bir yazı değil, belki onu ilerde yazarız. Benim için şu açıklama yeter, sahada da gereğini yerine getirecektir diye düşünüyorum. Hayırlı olsun, şansın yanında olsun Hasan.

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.