Futbol ; Faİr Play, Cesaret, Mücadele ve Zafer...

1 Nisan 2012 Pazar

Tam Benlik!

Benim gibi eskiyi seven, bir futbol kulübünün gol atarak değil köklerine sahip çıkarak, mazisini hatırlayarak büyüyeceğini düşünen Fenerbahçeliler için şahane bir kaynak buldum. Fenerbahçe dergisi için röportaj yapan Sibel Kurt, bu röportajları kendi internet sitesinde toplamış. Ben derginin abonesi olmadığım için tüm bunlardan habersizdim, bir sürü efsane futbolcumuzun ismini görünce epey heyecanlandım, dünden beri okuyorum. Röportaj yapılanlar arasında Lefter, Fikret Kırcan, Ogün Altıparmak, Can Bartu, Cemil Turan, Şeref Has, Şükrü Birand, Şükrü Ersoy, Alpaslan Eratlı gibi isimler var.

Site bu: http://www.sibelinsahasi.com

Röportajlar sitenin sağ köşesinde listelenmiş vaziyette. Meraklısına duyurulur.

0 yorum:

Yorum Gönder

Ne Aramıştınız

''Hayata dair ne öğrendiysem futboldan öğrendim. Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''
Albert Camus.

Popüler Yazılar

Zİyaretçİler

Futbol Blog. Blogger tarafından desteklenmektedir.